Chì ghjè a diffarenza trà u filu di cuciri è u filu di ricami ?

A robba nantu à u nostru corpu hè pruduciutu da parechji prudutti tessili, chì di sicuru deve esse attribuiti à qualchi agulla tessili.U filu di cucitura hè u filu necessariu per i prudutti di vestiti di maglia.U filu di cucitura pò esse divisu in filu di cucitura di cuttuni, filu di cuttuni puro, filu di cucitura di poliester, filu di cucitura di poliester-cotton è filu di cucitura di nylon secondu diverse materie prime.U filu di cucitura usa fibra di poliester pura cum'è filu.E so materie prime sò più.A pruduzzione di filu di cucitura di poliester deve passà per sei prucessi di soffiu, rotulamentu, carding, splicing, roving, filatu filatu, flying, è torsione.U filu di ricami hè un filu di ricami fattu di fibre naturali di alta qualità o fibre chimiche per filatura.Parechje persone ùn ponu micca dì a diffarenza trà u filu di cucitura è u filu di ricami.Lasciami presentà a diffarenza trà i dui.

1. U filu di ricami hè un filu di ricami fattu di fibri naturali d'alta qualità o fibri chimichi per spinning.Ci sò parechji tippi di filu di ricami, chì sò spartuti in filu di ricami di seta, lana, cuttuni secondu a materia prima.U filu di cucitura si riferisce à u filu utilizatu per a cucitura di materiali tessili, plastica, prudutti di pelle è libri di cucitura è periodici, etc. Hà e caratteristiche di cucitura, durabilità è qualità d'apparenza.U filu di ricami hè principarmenti esteticu, a so durabilità ùn hè micca bonu cum'è u filu di cucitura.

2. U filu di cucitura si riferisce à u filu utilizatu per a cucitura di materiali tessili, plastica, prudutti di pelle è libri di cucitura è periodici.U filu di cucitura hè carattarizatu da a cucitura, a durabilità è l'aspettu di qualità.Sicondu u scopu, hè divisu in filu di cucitura, filu di ricami, filu industriale, etc., è a classificazione cumuna hè divisa secondu a materia prima: filu di cucitura di fibra naturali, filu di cucitura di fibra sintetica è filu di cucitura mistu.Sempre più fili utilizanu fibre di poliester puri cum'è a so materia prima.

U filu di ricami hè principarmenti bellu, a so durabilità ùn hè micca bonu cum'è u filu di cucitura.In corta, ognunu hà i so meriti, secondu u materiale.Ciò sopra hè a diffarenza trà u filu di cucitura è u filu di ricami compilatu da Xiaobian, spergu chì serà utile à tutti!Se vulete sapè più nantu à u filu di cucitura, fate più attenzione à u nostru situ web!


Tempu di post: 15-aug-2022