A funzione di corda ombrello

Umbrella corda hè un strumentu impurtante di sopravvivenza outdoor.Umbrella corda pò fà parechje cose in sporti outdoor, cum'è a custruzzione di l'abitazione;Mantenimentu è vestiti;Fate trappule è reti di pesca;Fate un arcu di u focu, etc. per drilling legnu per u focu.A corda di parachute era urigginariamente a linea di cuntrollu nantu à u parachute, è dopu hè stata aduprata cum'è una corda pratica standard.A corda di umbrella hè generalmente fatta di 32 fili di corda di nylon.Ogni corda di nylon cuntene un certu nùmeru di filamenti fini, chì ponu esse usatu solu.In a maiò parte di i casi, a corda di u paraplu hè una bona scelta, perchè hè pratica, ferma, chjuca è faciule di trasportà.

È sapemu chì Zhihang produce una corda luminosa di umbrella.Sapete quantu hè largamente utilizatu?Sapete quantu hè utile?

Pudemu fà braccialetti luminosi, ornamenti di braccialetti luminosi, pendenti, etc. Ùn solu pudete fà mudelli diffirenti, ma pare cum'è corde di manu ordinariu durante u ghjornu.A notte, darà una luce verde luminosa, chì vincerà l'attenzione di u publicu.Quandu site in periculu, pudete ancu salvà cù cordi di manu.

Pudemu fà una corda luminosa.Ci hà da avvistà per esse vicinu à u balcone è attente à a sicurità.À u listessu tempu, serà un bellu paisaghju di u balcone.

Pudemu fà una corda di manicu di cuteddu noctilucent, cusì chì a notte, u manicu di u cuteddu darà luce, chì ci ponu ricurdà per impediscenu di esse scratched toccu accidentalmente.

Pudemu fà lacci di scarpi luminosi, è curriri di notte darà una luce verde luminosa, chì guidà una altra tendenza.

Pudemu fà leashes di cani luminosi è collari di cani luminosi, cusì chì quandu caminamu i nostri cani di notte, ùn averemu micca paura di separà, è pudemu truvà in ogni mumentu per prutege a sicurità di i nostri cani.

Pudemu fà una cinta luminosa, chì hè ligata à una casella di spedizione luminosa.A cinta hè piatta, è pudemu truvà i nostri bagaglii trà parechje valise di notte, per prutege a nostra pruprietà.

Pudemu fà una corda di ventu luminosa, chì pò esse usata in tende per riparà è impedisce u ventu di soffià.Quandu campate in natura à a notte, corde luminose ponu fà sapè u locu esatta di a tenda, migliurà a sicurità è riduce l'occurrence di periculu.I cordi ponu esse aduprati per riparà tende è amache.

A corda luminosa hà assai usi è benefici, ma u più impurtante hè chì a corda luminosa di u parapluie pò prutege a nostra sicurità è avvistà per attente à a sicurità in ogni mumentu è in ogni locu, per evità accidenti.I nostri prudutti luminosi venenu in parechji culori.


Tempu di Postu: Dec-08-2022