3 caratteristiche essenziali per a scelta di una corda di sicurezza di alta qualità

Oghje corda di sicurità di una larga varietà, stile una varietà, poi capisce certi mètudi di cumprà è sceglie corda di sicurità hè assai utile, oghje I cunduceru i grandi picciotti à ammaistrà i seguenti quantu à sceglie per adattà a corda di salvezza.
Prima di tuttu, avemu da capisce e caratteristiche basi di certi corda di sicurità.Per esempiu.
① A corda di securità di u tipu di tessitura deve sceglie una alta tenacità, una linea di fibra di seta d'alta resistenza è altri materiali, cum'è nylon, poliester, polimeru, etc.
② corda di securità di tipu di corda di fibra se a corda hè una corda multi-stranded, u numeru di filamenti ùn deve esse menu di 3 filamenti.
③ corda di securità di tippu di corda di filu deve esse fatta di torsione di filu d'acciaio d'alta resistenza, è u sistema di torsione hè proporzionale, vicinu, micca scioltu;a corda di sicurità di a catena deve ghjunghje à i requisiti di Gb/T20946.

Siconda, piglià in contu i paràmetri di rendiment di a corda di sicurità.
Per a corda di sicurità di materiale differente, in una varietà di lochi sottu deve ghjunghje sin'à i paràmetri di prestazione.
fr esigenze standard.
1. a durata tutale di a corda di salvezza chì hè a parte di cunnessione ùn pò micca più di 2m, in quale u buffer è altri accessori sò inclusi.
2. corda di sicurità senza buffer ùn pò ièssiri usatu comu na caduta frenu.3.
3. tipu webbing, corda di sicurità tippu fibre di u minimu forza static dannu tensile di 22kN, corda di sicurità tipu di materiale metallicu di u minimu static tensile forza di 15kN.

È u standard naziunale nantu à a forza di trazione di danni statichi in u standard EN basatu nantu à i diversi travaglii realizati a classificazione.
① U travagliu cù a corda di sicurezza è l'area limitata cù a corda di sicurezza à una varietà di esigenze di corda di sicurezza deve esse in tensione statica di 15kN sottu per assicurà chì ùn ci hè micca strappi è rotture.
② A corda di sicurezza di a sospensione di caduta hè un materiale chjaru sfarente da u valore di tensione statica.
③ Requisiti di corda di sicurezza di corda di corda è fibra in tensione statica di 22kN sottu per assicurà chì ùn ci hè micca strappi è rotture.
④ U tippu di corda di filu è u tippu di catena di corda di sicurezza hè di 15kN.
Perchè u materiale tessili hè più facilmente dannatu cà u materiale metallicu, cusì utilizatu cum'è una sospensione di caduta di u tippu webbing, a corda di sicurezza di u tippu di fibra chè a corda di filu, a corda di sicurezza di a catena deve esse assai grande forza di prova di prova.
Altri, in a compra di corda di sicurità, hè cunsigliatu di cumprà una marca famosa.

U terzu passu, fighjate a luce esterna di a corda di sicurità
In u locu di luce esterno di a corda di sicurezza, sè stessu precisamente per aduprà u latu visuale per pruvà à pruvà a prova.Tipu di tessitura, corda di sicurezza di fibra ùn pò micca tagliata è strappata, ùn pò micca avè l'agulla di linea alluntanata, ùn pò esse duvuta à a corrosione chimica, ùn pò micca cambià u culore è cusì.U tipu di corda di filu, a corda di sicurezza di u tipu di catena ùn pò micca scratch di fatigue, ùn pò micca avè tracce di ruggine.
Inoltre, prestate una attenzione particulari à a corda di sicurezza certa marca naziunale.Raggiunge stu requisitu infine, si pò fà a selezzione.

Hangzhou Scion Rope&Webbing Co., Ltd. hè specializatu in a pruduzzione di una varietà di filati di cucitura aramide, filu di cucitura di poliester d'alta resistenza, filu di cucitura sensibile à a temperatura, filu di cucitura sensibile à a luce, filu di cucitura antistaticu, filu di cucitura conduttivu, fluorescente. filu di cucitura, corda riflettente, corda di polietilene di polimeru ultra-altu, rete appesa, corda di nylon, corda di aramide, corda resistente à u focu, corda ignifuga, corda isolante, corda di loop, corda di trazione di cavi marini, corda di trainu, corda di travagliu aereo, corda da arrampicata, bracciale intrecciata, cintura di aramide, etc.


Tempu di post: 18-novembre-2021