L'usu enormu di corda di fibra di polietilene altamente moleculare

Sè no vulemu cunnosce l 'usu di polietilene high molekulari, ci vole prima cunnosce i so pruprietà è vantaghji, chì ponu fà lu in più largamente usatu è avè usi più putenti.

A corda di polietilene high-molecular hè una fibra d'alta qualità.L'attuale Dyneema Olandese hè un rappresentante.Hè innegabile chì u polietilene high-molecular fattu domesticu hà sempre una lacuna di circa 10% cun ella in termini di forza, ma in termini di prestazioni di costu, È u vantaghju in vendita, perchè una diferenza di 10% in forza pò esse rimediata. da un ligeru aumentu di diametru.Tuttavia, e cumpagnie di ricerca è sviluppu di polimeru domesticu è istituzioni sò in constantemente migliurà, è a forza hè stata megliurà, è ci sarà sempre più di i paesi stranieri.Solu a cumpetizione permetterà à i fornitori di materie prime per migliurà continuamente a so qualità.

A proporzione di polietilene altu molecule è l'acqua hè 0,97: 1, pò flutterà nantu à a superficia di l'acqua, l'allungamentu hè solu 4%, u puntu di fusione: 150, è hè impurtante per avè resistenza UV, resistenza à l'acidu è alkali.

Queste caratteristiche ponu riflette chì pò esse aduprata in certi ambienti cù una forte corrosività à l'acidu è l'alkali, cum'è u sole è l'acqua di mare.A più impurtante, a so forza hè più di 6 volte quella di l'altri materiali ordinali sottu u stessu diametru, è u so pesu hè ancu ligeru.Sè Sottu u listessu esigenze forza, u corda polyethylene high-molecular pò esse fattu più chjuca in diamitru è parechje volte più liggeru in pisu, chì hè facile à upirari è adattatu per i campi impurtanti cum'è grandi navi è navi di guerra.Per esempiu, u nylon hè 72mm * 220 metri, a forza hè 102 tunnellate, è u pesu hè 702KG.Sè avemu bisognu à ghjunghje sin'à u livellu di 102 tunnillati, avemu solu bisognu di sceglie un diametru di 44mm per u polietilene high molecular, è u pesu di 220 metri hè solu 215KG.In paragone, pudemu vede chjaramente i grandi vantaghji di a corda di polietilene d'alta molecule!

usi attualmente cunnisciuti,

Prima di tuttu, u filamentu di polipropilene, u poliester è u nylon ponu esse rimpiazzati fermamente induve sò appiicati, cum'è cavi d'attraccatura, cavi di rimorchiu, corde per navi super-grande è navi di guerra.

Siconda, rimpiazzà a corda di filu d'acciaio, cum'è a corda di winch per i veiculi, a corda di trazione elettrica, a reta per l'acquacultura marina è a pesca, tutti ponu esse utilizati.

Dopu quì, vogliu mette in risaltu a so alta forza, a ligerezza, a resistenza à l'acidu è l'alkali, è l'anti-aging, per determinà chì ellu occuperà una pusizioni duminanti in questi campi in u futuru.

In u futuru, l'applicazione di polietilene high-molecular duminerà.E persone di sicuru ùn sceglienu micca cavi ordinariu pisanti è di bassa resistenza.Cù a cumpetizione trà i fornituri di materia prima, u prezzu di a materia prima inevitabbilmente calarà, è serà più vicinu à a ghjente.A corda di vinile diventerà un pruduttu mainstream!


Tempu di post: Jul-27-2022