I vantaghji è a tendenza di sviluppu di a corda di polietilene

A corda di polietilene hè principarmenti anti-corrosione, resistente à l'usura, dura, anti-invecchiamento, forza di trazione, bona prestazione di tela, bona permeabilità à l'aria, longa vita, adatta per diversi scopi.Ci sò parechji tippi di prudutti, adattati per l'agricultura, a pesca, l'aquacultura, a ropa, i scarpi, i bagaglii, l'automobile è altri prudutti industriali.

A corda di polietilene hè fatta da una pelle vegetale chjamata canapa, chì hè trattata cum'è una fibra.In fatti, i cavalli sò assai fragili è sò generalmente piantati in fossi piuttostu chè in terra.Perchè u polu di cavallu serà rottu quandu scontra u ventu, è pò esse bluccatu da a pianta in a fossa.

Flax hè un tipu di corda di canapa molle materia prima, fibra, è apocynum pò ièssiri usatu pi fari corda molle.In cunfrontu cù u jute è u kenaf bast fibre cell wall lignified short fibers, pò esse usatu solu com'è una materia prima di corda dura.

Cordi di polietilene cù parechje varietà bisognu di usà cordi di polietilene boni in l'ingenieria, l'elasticità hè assai impurtante, è a forza di tensione hè necessaria.A corda di polietilene d'alta qualità hà e caratteristiche di urdimentu elasticu, alta forza di trazione, bona elasticità, grande resistenza à l'attrito, forte capacità portante, etc., è hà una alta forza di trazione è resistenza à l'usura.

Hè carattarizatu da resistenza à a corrosione, resistenza à l'usura, tenacità, anti-invecchiamento, bona permeabilità di l'aria, è hè adattatu per tessi diversi prudutti.

Corda di polietilene di alta qualità, larga, larga è bona qualità.

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia di u mo paese, ci sò attualmente parechje industrii chì anu bisognu di utilizà corde in u prucessu di sviluppu.U sviluppu di tali industrii cum'è porti, docks, pesca è altre industrii necessitanu l'usu di polietilene.

corda.A corda di polietilene hà cuntinuatu à sviluppà in i tempi antichi è hà una longa storia, è u prucessu di pruduzzione attuale di corda di polietilene hè assai più altu ch'è u prucessu di produzzione precedente.

tanti.

Grandi cambiamenti sò stati fatti in termini di stile di produttu, qualità è specificazioni.Cume a dumanda di u mercatu di corda di polietilene cuntinueghja à cresce, più è più pruduttori sò impegnati in a produzzione di corda di polietilene, ma u prucessu di produzzione deve esse migliuratu.

Attualmente, l'attrezzatura di pruduzzione di parechje imprese di corda hè sempre relativamente arretrata, chì rende l'efficienza di produzzione di l'impresa bassa è aumenta u costu di u travagliu.Dunque, per risponde à i bisogni di produzzione muderni, hè necessariu d'aghjurnà l'equipaggiu di produzzione, è rimpiazzà certi equipaghji cù l'automatizazione., chì ponu migliurà l'efficienza di a produzzione è riduce i costi di u travagliu.

Aduttà e tecnulugia novi per migliurà l'efficienza di a produzzione hè l'unicu modu per l'imprese per sviluppà.Solu per seguità u sviluppu di i tempi ùn pudemu micca esse abbandunati da i tempi è u mercatu.


Tempu di Postu: 28-sep-2022