Perchè l'aramid hè cusì caru?

L'aramide, cunnisciuta cum'è fibra di poliamide aromatica, hè una di e trè fibre d'alta tecnulugia di u mondu (fibra di carbonu, aramide è fibra di polietilene d'alta resistenza è di modulu altu).
Hè largamente utilizatu in materiali cumposti, prudutti antibala, materiali di custruzzione, vestiti protettivi speciali, apparecchi elettronici è altri campi.

1 、 ignifugo è ignifugo
L'indice d'ossigenu limite di corda di Kevlar (LOI) hè più altu di 28, luntanu da u focu ùn brusgià più.Test UL94: materiale ignifugo di livellu VO.
Prestazione ignifuga di materiale di corda di Kevlar, l'indice limite d'ossigenu (LOI): ≥ 29%, luntanu da u focu indipindente, ùn brusgiarà più, u rendiment di ignifuga hè eccezziunale.

2 、 Forza di trazione forte
U pesu di fibra di corda di Kevlar hè 5-6 volte di filu d'acciaio, u modulu hè 2-3 volte di filu d'acciaio o fibra di vetru rottu, 7 volte di nylon d'alta resistenza.

3 、 isolamentu elettricu
L'insulazione non-conduttiva rende a merchenzie più affidabile in a prutezzione contra i potenziali accidenti di scossa elettrica durante tuttu u prucessu di funziunamentu.

4 、 Anti-static
Per u trattamentu unicu anti-static, per prevene u focu staticu.

5 、 Assorbe l'usura è a lacrime
A corda di Kevlar hè a prova di taglio, a prova di spine, resistente à l'usura, ligera è morbida, altu modulu, alta resistenza, anti-invechjamentu, longa vita di serviziu, senza bisognu di rimpiazzamentu frequente.

6 、 Sicurezza è prutezzione di l'ambiente
A corda di Kevlar hè un materiale di fibra di prutezzione di l'ambiente d'altu rendiment, senza aghjustà alcun ritardante di fiamma, per soddisfà i requisiti di ispezione ROHS / senza alogeni è altre cundizioni di sustanzi dannosi.

7 、 resistenza à alta temperatura
A gamma di temperatura hè da -196 ℃ à 330 ℃.A corda di Kevlar pò esse operata per un bellu pezzu, una bona resistenza à a temperatura alta, una resistenza à a temperatura alta 330 ℃, una resistenza à a temperatura alta 580 ℃ à cortu termine.

8 、 Anti-static
A corda Aramid Kevlar hà a forza chì pò rimpiazzà u filu d'acciaio, cù proprietà uniche cum'è ignifuga, ignifuga, resistente à l'acidu è à l'alkali, è una longa vita di serviziu.Attraversu a suluzione unica antistatica, pò prevene u focu staticu è aumentà a salvezza di a vita di a corda per i travagliadori in cundizioni uniche.

Hangzhou Scion Rope&Webbing Co., Ltd. hè specializatu in a pruduzzione di vari fili di cucitura in aramide, fili di cucitura in poliester d'alta resistenza, fili di cucitura sensibili à a temperatura, fili di cucitura sensibili à a luce, fili di cucitura antistatici, fili di cucitura conduttivi, fili di cucitura fluorescenti, corde riflettenti. , corde in polietilene polimerico ultra-altissimo, reti sospese, corde di nylon, corde in aramide, corde resistenti al fuoco, corde ignifughe, corde isolate, corde ad anello, corde di trazione per cavi marini, funi da traino, corde da lavoro aereo, corde da arrampicata, brache intrecciate, cinture di aramid, etc. etc.. Cuntattate 15868140016


Tempu di post: 18-novembre-2021