Cumu aduprà a corda di sicurità?

Cumu aduprà a corda di sicurezza, a seguente hè una introduzione dettagliata per voi da l'aspettu di l'ispezione, a pulizia, u almacenamentu è a scrapping.

1. Quandu si pulizziari, hè cunsigliatu di utilizà utensili spiciali di corda per lavà.Detergenti neutrali deve esse usatu, poi lavati cù acqua pulita, è posti in un ambiente frescu per seccu à l'aria.Ùn espone micca à u sole.

2. I cordi di sicurezza deve esse verificatu ancu per burrs, crack, deformations, etc. nantu à l'equipaggiu metallicu cum'è ganci è pulleys prima di l'usu per evitari ferite à a corda di salvezza.

Terzu, evite u cuntattu di corda di salvezza cù i sustanzi chimichi.A corda di salvezza deve esse guardata in un locu scuru, frescu è senza chimicu.Per l'usu di a corda di salvezza, hè cunsigliatu di utilizà un saccu di corda speciale per almacenà a corda di salvezza.

4. Hè strettamente pruibitu di trascinà a corda di salvezza in terra.Ùn pisate micca nantu à a corda di salvezza.Trascinate è pisendu a corda di salvezza farà chì a ghiaia abrade a superficia di a corda di salvezza è accelerà l'usura di a corda di salvezza.

5. Dopu ogni usu di a corda di salvezza (o una ispezione visuale settimanale), deve esse realizatu una inspezione di sicurità.U cuntenutu di l'ispezione include: s'ellu ci hè scratch o usu seriu, s'ellu hè corroded da sustanzi chimichi, seriamente discolored, s'ellu hè addensatu o cambiatu Thin, soft, hard, s'ellu u saccu di corda hè seriamente dannatu, ecc. cessate immediatamente di utilizà a corda di sicurezza.

6. Hè strettamente pruibitu di taglià a corda di salvezza cù bordi sharp è anguli.Qualchese parte di una linea di sicurezza portante chì entra in cuntattu cù un bordu di qualsiasi forma hè assai suscettibile à l'usura è pò causà a linea per rompe.Dunque, i cordi di sicurezza sò usati in i lochi induve ci hè un risicu di attritu, è i pads di corda di sicurezza, i guardii d'angulu, ecc.

7. A corda di salvezza deve esse scrapped s'ellu righjunghji una di e seguenti cundizioni: ①A capa esterna (stratu resistente à l'usura) hè dannatu in una grande zona o u core di a corda hè esposta;②Usu cuntinuu (participendu à missioni di salvezza d'emergenza) 300 volte (inclusive) o più;③ A capa esterna (strata resistente à l'usura) hè macchiata cù macchie d'oliu è residui chimichi infiammabili chì ùn ponu esse eliminati per un bellu pezzu, chì affettanu u rendiment;④ U stratu internu (stratu di stress) hè seriamente danatu è ùn pò micca esse riparatu;⑤ Hè stata in serviziu per più di cinque anni.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022