Cumu identificà una tela di alta qualità

Sè vo site in cuntattu cù u webbing per un bellu pezzu, avete un bellu tempu è più sperienza.Pudete sente i pro è i contra di u webbing per sente.Stu metudu di guardà u webbing hè sbagliatu.Cumu identificà a tela di alta qualità hè curretta?

Prima di tuttu, verificate se a tessitura di a tela hè sbagliata, è se a dimensione di u testu di u mudellu hè curretta.Sia l'effettu di ogni stampa è testu hè u listessu cum'è a versione uriginale o a stampa originale, significa chì a cinta hè tissutu bè, perchè pò risponde à i bisogni di u cliente da a stampa è u testu.

Siconda, fighjate à u culore di a cinta, u culore hè in generale l'scelta di u culore di culore.U paragone di culore quì hè basatu annantu à u numeru di culore originale.Ùn ci hè micca una spiegazione speciale per questu, è pudemu solu cunfidendu u ghjudiziu sensoriale.In ogni casu, se u culore hè assuciatu nurmale, ci saranu luci prufessiunali di culore per currisponde à u culore.S'ellu hè vestitu, D65 hè comunmente utilizatu.luce di u culore

Fighjendu à a sensazione di u webbing novu, u manicu di u webbing hè un cuntenutu impurtante utilizatu per identificà a qualità di u webbing.In particulare, a risposta psicologica à a sensazione di toccu u webbing cù a manu, per via di e diverse varietà di webbing, a qualità di u webbing hè ancu diversu, è u sensu di u webbing hè ancu assai diversu.A sensazione di a manu hà i seguenti aspetti: 1. Sia u corpu di u webbing hè stiff and loose;2. A superficia di a tela hè liscia è rugosa;3. A dulcezza è a durezza di u webbing;4. U grossu di u webbing;6 Sia chì tutta a tela hè dritta è ùn hà micca curvatu

Infine, avemu bisognu di pruvà u gradu di prutezzione ambientale di a tela.In generale, i bisogni di prutezzione di l'ambienti di a tela di diversi materiali sò diffirenti.Avemu bisognu à andà à l'agenzia di teste designata per pruvà i normi di prutezzione di l'ambiente di tantu in tantu secondu i bisogni di i clienti!


Tempu di Postu: Aug-20-2022