2 standard indispensabili per a cintura di sicurezza

Cintura di salvezza di u travagliu di alta altitudine hè aduprata per prutege a prutezzione di sicurezza di u persunale pertinente hè di impedisce a caduta di u persunale chì travaglia in l'equipaggiu di prutezzione di l'altitudine.
Quantu più alta hè a caduta, più grande hè l'impulsu subitu, u cinturione di sicurezza deve ottene 2 standard:

①Puderà impedisce a caduta in u corpu umanu à un certu gradu chì pò causà disabilità (vale à dì, deve esse capace di tirà in u corpu umanu prima di un gradu, perchè ùn cascà micca di novu).
U standard deve esse spressu novu hè, u corpu umanu da un altu altitudine à falà, cum'è al di là di un certu gradu, ancu s'è a persona tirò cù a corda, ma per via di u grande impulsu, ma dinù farà u corpu umanu organi internu danni è morte.Dunque, a lunghezza di a corda ùn deve esse troppu longa, per avè u gradu currispundente.
U cinturione di sicurezza in u livellu di forza generalmente valuta 2 indici di forza, vale à dì a forza di compressione è a forza di resistenza à l'impattu.U standard di l'industria naziunale stipula u cinturione di sicurezza è ancu u pezzu di corda di forza di compressione (limite di forza di tensione), deve esse più altu di u pesu netu in u corpu umanu à a forza di tensione longitudinale causata da l'orientazione di caduta.

U livellu di forza d'impattu stipula chì a forza di l'impattu di u cinturione di salvezza è i pezzi di ricambio, deve esse capace di suppurtà l'impulsu causatu da a caduta di u corpu umanu à a direzzione di caduta.In generale, a dimensione di l'impulsu, a chjave per u pesu di u faller è a distanza di caduta (vale à dì u spaziu di l'impattu) a decisione, a distanza di a caduta è a lunghezza di a corda pendente di a cintura di sicurezza hà una relazione stretta.A corda di corda hè longa, u spaziu di l'impattu hè grande, l'impulsu hè ancu più grande.A tiurìa basica cunfirma, u corpu umanu riceve 900 (kg) impulsu dopu à esse feritu.Per quessa, a lunghezza di corda pendente di cinturione di sicurezza, sottu à a cundizione di assicurà l'attività di usu, deve esse limitata in u scopu assai cortu.

②Deve avè abbastanza forza per sopportà l'impulsu quandu cascà in u corpu umanu;.
Diversi tipi di diffarenza di l'usu principale seranu a lunghezza di a corda di a cintura di sicurezza ogni set in 0.5-3m.Cum'è cinturione di sicurezza di sospensjoni di travagliu aereo, lunghezza di corda 3m, 84 (kg) cose pisanti cadunu, a so carica d'impattu pò ghjunghje à 6.5N, hè luntanu da disattivà l'impulsu hè sempre 3 minuti 1 prima è dopu, pò guarantisci a sicurità.

Hangzhou Scion Rope&Webbing Co., Ltd. hè specializatu in a pruduzzione di ogni tipu di filu di cucitura aramide, filu di cucitura in poliester d'alta resistenza, filu di cucitura sensibile à a temperatura, filu di cucitura sensibile à a luce, filu di cucitura antistaticu, filu di cucitura conduttivu, filu di cucitura fluorescente, corda riflettente. , corda di polietilene di polimeru ultra-altu, rete appesa, corda di nylon, corda di aramide, corda ignifuga, corda ignifuga, corda isolante, corda di loop, corda di trazione elettrica di cavi marini, corda di trattore, corda di travagliu aereo, corda di arrampicata, fionda intrecciata, aramide cintura, etc Cintura Aramid, etc. Contact 15868140016


Tempu di post: 18-novembre-2021