Corda di trazione elettrica fatta di corda di fibra UHMWPE

L'alimentazione affidabile hè critica per u sviluppu cuntinuatu di l'ecunumia di a Cina.A generazione di energia hè un aspettu, è a trasmissione di energia in tutta a Cina hè un altru aspettu impurtante.Questu hè un trattu di più di 9,6 milioni di chilometri quadrati di terra custituita da boschi densi, cità, campagna è vastu terrenu accidentatu.

Corde di trazione elettrica, cavi di guida, cavi di trazione è cavi di cuscinetti di rete di sicurezza fatti di corde di fibra di polietilene di pesu molekulari ultra-altu sò aduprate per l'erezione di reti elettriche.

In cunfrontu cù i cavi di trazione elettrica fatti di materiali tradiziunali, cum'è filu d'acciaio o fibre sintetiche ordinarie, i cavi fatti di corde di fibra UHMWPE sò forti è ligeri, faciuli à uperà è più sicuri.Queste proprietà assicuranu una erezione rapida è efficace in u terrenu più sfida, riducendu a difficultà di i prughjetti di custruzzione di a rete elettrica domestica.

I cordi di trazione elettrica fatti di cordi di fibra UHMWPE sò usati per parechji vantaghji:

Hè largamente utilizatu per alcune operazioni di crossover in diretta (vale à dì, una nova linea di trasmissione hà bisognu di attraversà una linea di trasmissione live esistente).Cù a custruzzione massiva di linee ultra-high voltage, questu hè particularmente impurtante.

I cavi di trazione elettrica fatti di corde di fibra di polietilene di pesu molekulari ultra-altu anu ampie prospettive di applicazione in u campu di a trasmissione di energia.Perchè sò ligeri, forti è anu allungamentu assai bassu.

I cavi di trazione elettrica fatti di corde di fibra UHMWPE sò largamente usati in diverse erezioni spanning.I travagliadori anu ancu abbracciatu cordi di trazione elettrica fatti da corde di fibra UHMWPE è piace à aduprà.In generale, aduprendu corde di trazione di energia fatta da fibre UHMWPE, avemu migliuratu l'efficienza, riduzzione di i costi di custruzzione è accelerate u cumpletu di u prughjettu di l'energia.


Tempu di post: 17-sep-2022