Paragone trà corda di Kevlar è corda di nylon

Paragunatu cù u nylon (basatu nantu à u nylon 66, ci sò troppu tippi di nylon), a corda di Kevlar hà poca differenza in a resistenza à l'usura è a resistenza à a corrosione, è a principal diferenza si trova in l'ambienti d'alta temperatura è di bassa temperatura (u intervalu di u puntu di fusione). di nylon-66 hè 246 ~ 263 ℃).U intervallu di temperatura cuntinuu di Kevlar hè estremamente largu, è pò eseguisce nurmale in a gamma di -196 ℃ ~ 204 ℃ per un bellu pezzu.

U shrinkage di a corda di Kevlar hè 0 à 560 ° C è 150 C .. A forza à alta temperatura ùn decompone è funnu, ma a forza di nylon hè più altu ch'è quellu di nylon in termini di prezzu.Se l'ambiente chì aduprate ùn hè micca assai duru, u nylon hè più ecunomicu cunsiderendu i fatturi ecunomichi.Di sicuru, s'è vo site arrampicata o l'utilizate in alta temperatura è spazii friddi, duvete sceglie a corda di Kevlar.

S'ellu hè puramente in termini di prestazione, a corda di Kevlar hè sopraffatta in attributi chjave, cum'è a forza, a resistenza à l'usura, a resistenza di u clima è a densità, chì sò più altu ch'è quelli di nylon.

Tuttavia, in l'usu attuale, a prestazione di a corda di Kevlar hè assai limitata nantu à a corda finita, salvu chì ùn sia una corda speciale cum'è una corda di sicurezza per arrampicata, a prestazione di a corda di nylon hè digià competente.Hè una corda speciale, è a corda di nylon hè ancu assai capace.

Dunque, i vantaghji di valutazione cumpleta, dati è prestazioni di a corda di Kevlar sò grandi, è a migliione di u rendiment hè limitata in l'usu praticu.

U vantaghju di a corda di nylon deve esse u rendiment di costu.Quandu a corda pò esse usata cumplettamente, u prezzu di a corda hè assai più bassu.


Tempu di Postu: Nov-04-2022