Produttori di corde da arrampicata

Hangzhou Zhihang Line Co., Ltd. hè un fabricatore di corda per arrampicata.I cordi di arrampicata pruduciutu sò fatti di nylon DuPont, rifiutendu materie prime inferiori.Solu i boni materiali ponu avè un bonu rendimentu!

Cù un equipamentu di produzzione perfettu è una tecnulugia eccellente di fabricazione di corda, credemu chì solu un bonu equipamentu pò avè una bona qualità di corda!

Tessitura di nylon, ferma è liscia

A corda di arrampicata hè fatta di treccia di nylon cù una bona fermezza, una sensazione liscia, è pò furnisce un attritu adattatu, chì hè soprattuttu adattatu per i sport all'aperto.

A testa di corda hè pratica è ùn sparghje micca

A corda di arrampicata hè sigillata da u tagliu di calore è prutetta da un tubu termoretractable.U core internu, u core di corda hè densu

Adoptate a tecnulugia di tessitura stretta, u core di a corda hè densu è si sente pienu senza sbucciatura è accumulazione.A tecnulugia avanzata hè aduprata per cuntrullà accuratamente a tensione di u tissu di u core internu.Ancu s'ellu hè adupratu per una longa distanza, a perdita di tensione hè assai chjuca.Fenomenu.

A corda hè a stessa cum'è l'internu è l'esternu, prestazione putente

Sia a pelle esterna è u core internu sò fatti di materiale di nylon d'alta qualità, è a tecnulugia di trasfurmazione di a linea di sabbia multicanale rende a linea di sabbia più ferma è più liscia.prestazione.

Finu fattura

I cordi sò stretti, i linii sò chjaru, è a tarifa di slip di a pelle esterna hè vicinu à cero, chì hè adattatu per l'escalada di roccia.

U fabricatore di corda per arrampicata - Hangzhou Zhihang xiandai Co., Ltd.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022