I pruduttori di tessili analizzanu u scopu di l'applicazione di i tessi

A fabbrica di nastri hà dettu chì assai persone ùn ponu micca sapè ciò chì hè una cinta.In fatti, i nastri sò ogetti chì pudemu vede spessu in a nostra vita di ogni ghjornu, cum'è: cinturini chjuchi nantu à a robba, cinturini di scatula di rigalu, è grande per i veiculi.Cinture di sicurezza, cinturini nantu à i campioni, etc. Webbing pò esse micca assai attraente in a vita di ogni ghjornu, ma ci porta un usu assai grande in a vita di ogni ghjornu.L'effettu di u webbing hè assai impurtante in u vestitu, è pò disegnà dragoni.Effettu sole.
L'usu di corde hè cumunu, è l'equipaggiu di produzzione di tela hè ancu necessariu d'avè un altu livellu di tecnulugia d'automatizazione, è l'effettu propiu deve esse exquisite.U tagliu tradiziunale di tessitura hè basatu annantu à i principii basi di u tagliu à friddu è u tagliu caldu.L'effettu propiu di u tagliu hà burrs è bordi solti., a ferita ùn hè micca livellata o gialla è scorched.
Scopu di l'applicazione di a tela:
Abbigliamento, calzature di vestiti è cappelli, bagaglii è marroni di pelle, ghjoculi chjuchi, marroni di pelle, tecnulugia di trasfurmazioni, veiculi, cartoleria, equipamentu medicale è altre industrie.
U campu di l'articuli di sport all'apertu: cinture di sicurezza per l'alpinismo è u campeghju, cinture in zainu per l'arrampicata in muntagna, tende outdoor, equipaggiu di prutezzione persunale.
Campu di sport: sacchetti di sport, equipamentu di fitness, leash per i zitelli.Forniture per animali domestici chjuchi: petite leash per animali domestici, collar per animali domestici, spalla per animali domestici.
Campu di sicurezza militare: sicurezza di u focu di a polizia, cintura di sicurezza di glider.
Ci sò parechji tippi di articuli di tela:
1. Corda elastica: ganciu cù bordu, corda elastica di seta, corda elastica twill, corda elastica di cuttuni, corda elastica di porta di buttone, corda elastica di tira, corda elastica antiscivolo in terra, corda elastica jacquard.
2. Tipu di corda: corda di gomma tonda / passa di agulla, PP, elasticu bassu, acrilicu, cuttuni, corda di linu fina, etc.
3. Cintura di maglia: Per via di a so struttura unica, hè strettu è scioltu horizontale (dimensionalmente), è a chjave hè a cintura di maglia per piping.
4. Cintura di l'alfabetu inglese: materie prime in polipropilene, alfabeti inglesi, alfabeti inglese multilaterali, cordi tondi di alfabeti inglese, etc.
5. Cintura à spina di pesce: spalla trasparente, cintura di gasa, cintura di filu
6. Bagagli è cinturini di coghju: cinturione in PP, saccu di poliester cù bordu, cinturini di cuttuni, cinturini di poliester, cinturini acrilichi, cinturini jacquard...
7. Cintura di vellutu d'oru: cinturione di vellutu d'oru maleable, cinturione di velluto à doppia faccia.


Tempu di post: Jul-15-2022