Cumu distingue u fronte è u spinu di a tela

Hè difficiuli di identificà u fronte è u spinu di certi nastri per via di e so arti è scienze speciali.Fighjemu à Sheng Rui Ribbon per insignà cumu si distingue u fronte è u spinu di Ribbon!

In fatti, pudemu identificà secondu i mudelli, mudelli chjaru è puliti, linee evidenti, strati distinti è culori brillanti di a cinta.Tuttavia, u metudu di risoluzione specifichi deve esse cum'è seguente:

1. In generale, i mudelli nantu à a parte frontale di a cinta sò più chjaru è più belli di quelli chì sò nantu à a parte posteriore.

Siconda, i mudelli pusitivi di e piante è i tessuti di u mudellu di culore cù l'aspettu strisciatu deve esse chjaru è piacevule à l'ochju.Stu mudellu hè più evidenti soprattuttu quandu tissi cinturini jacquard.

Trè, tessili cunvex è cuncavi-convex, u fronte hè strettu è dilicatu, cù striscia o pattern convex line, mentri a volta hè aspra è hà longu ligne flottante.

Tessutu di lana: tela di lana unilaterale, è u so latu peluche hè a fronte di u tela.Tessutu peluche à doppia faccia, cù u latu lisu è ordinatu cum'è u fronte.

5. Observe u bordu di u tela: se u bordu di u tela hè liscia, u latu pulitu hè u fronte di u tela.

Sei, doppia strata, multi-layer è multiple tessuti, cum'è a densità di urdimentu è di trama di u fronte è u spinu sò diffirenti, in generale u fronte hè una densità più grande o u materiale di fronte hè megliu.

Sette, tissu leno: u latu cù linee chjaru è u warp protruding hè u fronte di u tissu.

Ottu, ribbon towel: piglià u latu cù alta densità di spugna cum'è u fronte.


Tempu di Postu: 27-Mar-2023