Ùn ci hè micca assai diffarenza trà corda di polietilene è corda di lino

I cordi di polietilene sò spessu usati in l'operazioni muderni, è ùn ci hè micca assai differenza trà cordi di polietilene è cordi di lino.A più grande diferenza hè chì a corda di polietilene hè fatta di materiale PP di polipropilene.Ancu s'ellu hè un materiale PP seccu, a corda di polietilene fatta di stu materiale hà una forte forza di tensione è ùn serà micca convenient.Long, resistenti à l'usura è altre caratteristiche, hè principalmente utilizata in l'agricultura, a pesca, l'aquacultura è altre industrii.Qualchese corda averà una certa durata di vita, cusì deve esse attentu à e cose cunnesse quandu l'utilizanu.Oghje, Xiaobian vi porta à capisce i precautions per l'usu è a stallazione di corde di polietilene.
Quandu si guarda a corda di polietilene dopu l'usu, evite i sustanzi chimichi, cum'è l'acidu è i lochi alkali, mette nantu à un pianu ventilatu è seccu o bundle è appiccà à un ganciu.Quandu si trova à esse purtatu, deve esse rimpiazzatu in tempu per evità di usà.causa perdite.Quandu in u prugressu, evitendu trascinà l'uggetti affilati, chì riducerà a resistenza à l'usura di a corda è riduce a vita di serviziu.
I cordi di polietilene ponu micca solu esse aduprati per ubligatoriu di l'uggetti, ma ancu ghjucà un rolu maiò in casu d'emergenza in a vita.
A sposa di corde di vinile hè a corda chì usemu in a nostra vita.E so caratteristiche forti è durable sò a prima scelta per parechje famiglie.L'accidenti d'emergenza in a vita sò inevitabbili.A volte i veiculi. Quandu u carburante hè insufficiente durante a guida, u mutore si spegnerà.Quandu un trattore hè necessariu per a trazione, una corda di polietilene pò esse aduprata per portà u camion di rimorchiu à una zona chì ùn affetta micca a guida normale di altri veiculi per aspittà chì i veiculi di salvezza per esse salvati.L'abitazioni d'altitudine ùn ponu micca aduprà l'elevatore per ragioni speciali cum'è u focu.In casu d'urgenza, l'estremità fissa pò esse ligata cù una corda di polietilene, è l'altru finale pò esse ligatu à u corpu umanu per aiutà à scappà. Cordi di polietilene sò usati da parechji utilizatori di casa per via di a so bona resistenza à l'usura, simplicità è ligerezza. è ghjucanu un rolu impurtante in una varietà di emergenze.


Tempu di post: 23-May-2022