U fabricatore di corda

Produttore di corda - Hangzhou Zhihang, l'applicazioni sò: corde di salvezza, corde di travagliu aereo, corde di arrampicata à l'arburu, corde militari.

corda di salvezza

Perchè qualchì volta i periculi in a vita sò imprevisible, per mezu di una corda di salvezza, u salvatore opera in ambienti periculosi, pruducia è furnisce un inseme cumpletu di corde di salvezza è accessori per risponde à i so diversi bisogni di salvezza.

Corda di travagliu aereo

Cù a linea di prudutti di corda di travagliu aereo standard nantu à u mercatu, furnisce un equipamentu còmode, sicuru è ligeru per i tecnichi d'accessu à corda per esse cumplettamente sicuri quandu travaglianu in altitudine è / o ambienti ristretti.

corda per arrampicata à l'arburu

Da i funi di discendenza à l'arbureti di calata, l'operatori di arrampicata à l'arburu ponu truvà grandi opzioni per assicurà a so sicurezza di ogni ghjornu in u so travagliu di arrampicata à l'arburu, Cousin Trestec hè impegnatu in una gamma di prudutti per u travagliu di l'arburu.

corda militare

Da l'elicotteru à l'equipaggiu pesante di l'elicotteru, a terra, swerve, traino o arganu, utilizate a gamma di corde militari: corde di rappel, corde di rappel, tutti rapidamente, in modu discretu è precisu.

U fabricatore di corda - Hangzhou Zhihang Line Co., Ltd.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022